FAQ

Vind hier het antwoord op al jouw vragen.

14 dagen retourtijd. Hoe zit dat juist?

Ik kocht mijn artikel(en) in de winkel: De 14 dagen retourtijd beginnen te tellen vanaf de dag van de aankoop. Ik kocht mijn artikel(en) via de webshop met afhalen in de winkel: De 14 dagen retourtijd beginnen te tellen vanaf de dag waarop de bestelling klaar staat in de winkel. Je ontvangt steeds een mail wanneer de bestelling klaar staat. Deze datum vind je ook terug op het naamkaartje dat op de zak is bevestigd. Ik kocht mijn artikel(en) via de webshop en ik koos voor verzending via Bpost: De 14 dagen retourtijd beginnen te tellen vanaf de dag dat je je bestelling hebt ontvangen of wanneer je bestelling is geleverd op de afhaallocatie.

Ik wil graag iets retourneren. Hoe doe ik dat?

Alles wat je moet weten over retourneren, vind je op onze retourpagina! Deze vind je onderaan onze website!

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Momenteel is dit nog geen standaard optie op onze webshop. We kunnen dit wel handmatig in orde brengen. Bestel je favoriete stuks online en kies voor de optie “afhalen in de winkel”. Stuur ons daarna een mail naar info@stienboetiek.be met je adres en je ordernummer. Wij zullen je verzendkosten berekenen en vragen dit bedrag naar ons over te schrijven. Wanneer het bedrag is overgeschreven sturen we je pakketje naar je op. Dit kan enkel voor landen binnen Europa.

Ik wil graag mijn bestelling afhalen in de winkel. Wanneer staat deze voor me klaar?

Wij doen ons best je bestelling zo snel mogelijk klaar te maken. Meestal is dit binnen 1 werkdag met uitzondering van maandag.

Hoe lang blijft mijn Stien boetiek Gift card geldig?

Onze cadeaubonnen blijven 1 jaar geldig. Daarna kunnen deze niet meer worden gebruikt.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?

Dat kan zeker! Ben je niet helemaal tevreden met je bestelling en woon je in de buurt van Turnhout? Dan kan je je bestelling gratis retourneren in de winkel. Zo voorkom je die vervelende verzendkosten. Alles wat je moet weten over hoe je kan retourneren vind je op onze retourpagina. Deze vind je onderaan onze website.

Het artikel dat ik wil, is uitverkocht. Komt dit nog terug binnen?

Is je favoriete artikel uitverkocht? Zo jammer! 🙁 Zet je zeker op de wachtlijst. Zo weet je als eerste wanneer een item terug op voorraad is. Helaas weten we niet altijd met zekerheid of bepaalde artikelen terug binnen komen. We houden het altijd zo goed mogelijk in de gaten.

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling heb?

Onze verzendpartner is Bpost. Zij leveren gemiddeld binnen de 1 a 2 werkdagen. Je ontvangt steeds een track&Trace in je mailbox. Meer informatie over het verzenden van je bestelling vind je op onze verzendpagina. Deze vind je onderaan onze website.

Hoe lang blijft mijn Stien boetiek retourbon geldig?

Een retour tegoedbon blijft 6 maanden geldig. De vervaldatum staat vermeld op het kaartje.

Hoe zet ik mij op de wachtlijst voor een uitverkocht artikel?

Dit kan je doen door naar het door jou gekozen product te gaan. Even klikken op de gewenste maat en daar zal je de mogelijkheid vinden om je e-mailadres achter te laten. Op deze manier krijg je meteen een mailtje van zodra het item terug op voorraad is. We kunnen helaas niet garanderen dat elk artikel met zekerheid terug in voorraad komt.
Go to top