FAQ

Hi Girl,

Staat jouw vraag niet in deze lijst?

Wij helpen je graag verder! Mail je vraag naar info@stienboetiek.be.

Liefs!

Vanaf wanneer tellen de 14 dagen retourtijd?

Ik kocht mijn artikel(en) in de winkel:
De 14 dagen retourtijd beginnen te tellen vanaf de dag van de aankoop.

Ik kocht mijn artikel(en) via de webshop met afhalen in de winkel:
De 14 dagen retourtijd beginnen te tellen vanaf de dag waarop de bestelling klaar staat in de winkel. Je ontvangt steeds een mail wanneer de bestelling klaar staat. Deze datum vind je ook terug op het naamkaartje dat op de zak is bevestigd.

Ik kocht mijn artikel(en) via de webshop en ik koos voor verzending via Bpost:
De 14 dagen retourtijd beginnen te tellen vanaf de dag dat je je bestelling hebt ontvangen of wanneer je bestelling is geleverd op de afhaallocatie.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?

Dat kan zeker!

Ben je niet helemaal tevreden met je bestelling en woon je in de buurt van Turnhout? Dan kan je je bestelling gratis retourneren in de winkel. Zo voorkom je die vervelende verzendkosten.

Check eerst of jouw artikel(en) in aanmerking kom(t)en om geretourneerd te worden. De voorwaarden vind je op onze pagina Terms&Conditions. Breng je artikel(en) binnen in de winkel met alle tags nog bevestigd en het bedrag wordt terug gestort op je rekening. We kunnen indien gewenst het artikel ook ruilen.

Hoe retourneer ik mijn artikelen via Bpost?

Check eerst of jouw artikel(en) in aanmerking kom(t)en om geretourneerd te worden. De voorwaarden vind je op onze retourpagina https://www.stienboetiek.be/nieuwe-retour-pagina/

Wat zijn de voorwaarden waaraan ik moet voldoen om mijn artikel(en) te retourneren?

Check voor je je artikel(en) retourneert, of deze voldoen aan volgende punten:

-Alle tags zijn nog bevestigd.
-Alle kleding is ongedragen en vrij van vlekken.
-Solden, lingerie en juwelen worden niet retour aanvaard.
-Indien je je aankoop deed in de winkel, neem je steeds je aankoopbewijs ​mee.

-Je retourneerd steeds binnen onze retourtermijn van 14 dagen. Nadien wordt deze niet meer geaccepteerd.

[/vc_toggle

Vanaf wanneer tellen de 14 dagen retourtijd?

Ik kocht mijn artikel(en) in de winkel:
De 14 dagen retourtijd begint de tellen de dag van de aankoop.

Ik kocht mijn artikel(en) via de webshop met afhalen in de winkel:
De 14 dagen retourtijd beginnen te tellen vanaf de dag waarop de bestelling klaar staat in de winkel. Je ontvangt steeds een mail wanneer de bestelling klaar staat. Deze datum vind je ook terug op het naamkaartje dat op de zak is bevestigd.

Ik kocht mijn artikel(en) via de webshop en ik koos voor verzending via Bpost.
De 14 dagen retourtijd beginnen te tellen vanaf de dag dat je je bestelling hebt ontvangen of wanneer je bestelling is geleverd op de afhaallocatie.

Het artikel dat ik graag wil, is uitverkocht. Komt dit nog binnen?

Is je favoriete artikel uitverkocht? Zo jammer! 🙁 Zet je zeker op de wachtlijst. Dit kan je doen door naar het door jou gekozen product te gaan. Even klikken op de gewenste maat en daar zal je de mogelijkheid vinden om je e-mailadres achter te laten. Op deze manier krijg je meteen een mailtje van zodra het item terug op voorraad is. Helaas weten we niet altijd met zekerheid of bepaalde artikelen terug binnen komen. We houden het altijd zo goed mogelijk in de gaten.

Let op! Wanneer je je inschrijft op de wachtlijst kunnen wij dus geen garantie geven dat dit stuk zeker nog terug in voorraad komt. Een stuk kan natuurlijk wel retour komen van een klant die toch niet helemaal tevreden was. Wanneer een stuk retour komt, krijg je ook een mail die zegt dat het item terug op voorraad is.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Momenteel is dit nog geen standaard optie op onze webshop. We kunnen dit wel handmatig in orde brengen. Bestel je favoriete stuks online en kies voor de optie “afhalen in de winkel”. Stuur ons daarna een mail naar info@stienboetiek.be met je adres en je ordernummer. Wij zullen je verzendkosten berekenen en vragen dit bedrag naar ons over te schrijven. Wanneer het bedrag is overgeschreven sturen we je pakketje naar je op. Dit kan enkel voor landen binnen Europa.

Ik heb een bestelling geplaatst met verzending. Wanneer komt mijn bestelling bij mij aan?

Als je bestelling is geplaatst krijg je automatisch een bestelbevestiging. Wanneer wij je bestelling hebben klaar gemaakt voor verzending, versturen we je opnieuw een mail. Je ontvangt ook steeds een track&trace link waarmee je je pakketje super gemakkelijk kan volgen!

LET OP! Deze mails komen soms terecht in je spam inbox. Kijk deze dus eerst even na.

Wij brengen jullie pakketjes elke dag naar de post met uitzondering tijdens het weekend. Dat wil zeggen dat pakketjes ongeveer twee dagen onderweg zullen zijn. Bestel je bijvoorbeeld op vrijdag? Dan komt jouw pakketje waarschijnlijk aan op dinsdag. Bij twijfel kan je ons natuurlijk altijd even mailen op info@stienboetiek.be.

Ik heb een bestelling geplaatst met afhaling in de winkel. Wanneer staat mijn bestelling klaar?

Als je bestelling is geplaatst, krijg je automatisch een bestelbevestiging via mail. Wanneer wij je bestelling hebben gezien en hebben klaargezet, ontvang je een nieuwe mail dat deze voor je klaar staat in de winkel. Dit kan soms direct zijn en kan je je bestelling dus dezelfde dag nog komen ophalen. Als het drukker is in de winkel, kan dit ook een dag langer duren.

LET OP! Bij afhaling tellen we de 14 dagen retourtermijn vanaf dat je bestelling klaar staat in de winkel. Wacht dus niet te lang met het ophalen van je artikelen. 🙂

LET OP! Onze mails belanden soms in je spam inbox. Kijk deze dus eerst even na.

Ik heb een cadeau- /waardebon met een code. Hoe gebruik ik dit?

Nadat je al je favoriete items in je winkelmandje hebt gezet kan je betalen met een digitale code. Klik op je winkelmandje. Daar vind je de optie om je code in te geven.

Hier let je best even op bij het ingeven van jouw code:

-Alle letters zijn hoofdletters.

-een nul wordt aangeduid aan de hand van een liggend streepje onder de nul of we schrijven het er bij. Staat er niets bij? dan is dit een ‘o’ van Opa.

Hoe lang blijft mijn Stien retour tegoedbon geldig?

Een retour tegoedbon blijft 6 maanden geldig. De vervaldatum staat vermeld op het kaartje.

Hoe lang blijft mijn Stien boetiek Gift Card geldig?

Onze cadeaubonnen blijven 1 jaar geldig. Daarna kunnen deze niet meer worden gebruikt.