FAQ

 

 

Hoe retourneer ik mijn artikelen in de winkel?

Wanneer je je artikelen wil retourneren, kijk dan eerst of dit van toepassing is op jouw aankopen. De voorwaarden vind je op onze pagina met retourvoorwaarden. Je hebt 14 dagen na aankoop om deze te retourneren.

Als je je aankoop hebt besteld via de webshop dan vul je online het retourformulier in. Deze vind je onderaan onze website. Je krijgt geen bevestigingsmail voor het invullen van het retourformulier. Daarna breng je je artikel(en) binnen in de winkel. Het bedrag wordt terug gestort op je rekening.

Je mag je pakketje ook in de brievenbus steken. Zorg dat de artikelen goed zijn ingepakt om beschadiging te voorkomen. Let op dat het pakketje er volledig in past en dat het niet kan worden meegenomen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor diefstal. Steek zeker je naam en bestelnummer mee in het pakketje. Zonder kunnen wij je retour niet verwerken!

 

Heb je de artikelen in de winkel aangekocht? Dan hoef je geen retourformulier in te vullen. Breng de te retourneren artikelen naar de winkel en neem zeker je aankoop bonnetje mee! Zonder bonnetje kunnen we niet retourneren. Het bedrag van je artikelen wordt op een waardebon gezet. Deze kan je zowel online als in de winkel gebruiken. Deze waardebon blijft 3 maanden na uitschrijven geldig.

Hoe retourneer ik mijn artikelen via Bpost?

Wanneer je artikelen wil retourneren, kijk je eerst of dit van toepassing is op jouw aankopen. De voorwaarden vind je op onze pagina met retourvoorwaarden. Je hebt 14 dagen na aankoop om deze te retourneren.

Als je je aankoop hebt besteld via de webshop dan vul je online het retourformulier in. Deze vind je onderaan onze website. Je krijgt geen bevestigingsmail voor het invullen van het retourformulier.

Vervolgens ga je naar de website van Bpost en maak je een verzendlabel aan. Plak dit op je pakketje. Je kan dezelfde verpakking gebruiken waarin je artikelen zijn aangekomen, maar tape deze zeker goed dicht. Breng je pakketje binnen in een Bpost kantoor of verzendpunt in je buurt. Wanneer wij je artikelen hebben ontvangen zullen we het bedrag op je rekening terug storten.

Het artikel dat ik graag wil, is uitverkocht. Komt dit nog binnen?

Is je favoriete artikel uitverkocht? Zo jammer! 🙁 Zet je zeker op de wachtlijst. Dit kan je doen door naar het door jou gekozen product te gaan. Even klikken op de gewenste maat en daar zal je de mogelijkheid vinden om je e-mailadres achter te laten. Op deze manier krijg je meteen een mailtje van zodra het item terug op voorraad is. Helaas weten we niet altijd met zekerheid of bepaalde artikelen terug binnen komen. We houden het altijd zo goed mogelijk in de gaten.

Verzenden jullie ook naar Nederland?

Momenteel is dit nog geen standaard optie op onze webshop. We kunnen dit wel handmatig in orde brengen. Stuur ons een mail naar info@stienboetiek.be met de gewenste artikelen en maten. Wij antwoorden je met het bedrag en verzendingskosten. Wanneer het bedrag is overgeschreven sturen we je pakketje op naar Nederland.

Ik heb een bestelling geplaatst met verzending. Wanneer komt mijn bestelling bij mij aan?

Als je bestelling is geplaatst krijg je automatisch een bestelbevestiging. Wanneer wij je bestelling hebben klaar gemaakt voor verzending, versturen we je opnieuw een mail.

LET OP! Deze mails komen soms terecht in je spam inbox. Kijk deze dus eerst even na.

Wij brengen jullie pakketjes elke dag naar de post met uitzondering tijdens het weekend. Dat wil zeggen dat pakketjes ongeveer twee dagen onderweg zullen zijn. Bestel je bijvoorbeeld op vrijdag? Dan komt jouw pakketje waarschijnlijk aan op dinsdag. Bij twijfel kan je ons natuurlijk altijd even mailen op info@stienboetiek.be.

Ik heb een bestelling geplaatst met afhaling in de winkel. Wanneer staat mijn bestelling klaar?

Als je bestelling is geplaatst, krijg je automatisch een bestelbevestiging via mail. Wanneer wij je bestelling hebben gezien en hebben klaargezet, ontvang je een nieuwe mail dat deze voor je klaar staat in de winkel. Dit kan soms direct zijn en kan je je bestelling dus dezelfde dag nog komen ophalen. Als het drukker is in de winkel, kan dit ook een dag langer duren.

LET OP! Bij afhaling tellen we de 14 dagen retourtermijn vanaf dat je bestelling klaar staat in de winkel. Wacht dus niet te lang met het ophalen van je artikelen. 🙂

LET OP! Onze mails belanden soms in je spam inbox. Kijk deze dus eerst even na.

Ik heb een cadeau- /waardebon met een code. Hoe gebruik ik dit?

Nadat je al je favoriete items in je winkelmandje hebt gezet kan je betalen met een digitale code. Klik op je winkelmandje. Daar vind je de optie om je code in te geven.

Hier let je best even op bij het ingeven van jouw code:

-Alle letters zijn hoofdletters.

-een nul wordt aangeduid aan de hand van een liggend streepje onder de nul of we schrijven het er bij. Staat er niets bij? dan is dit een ‘o’ van Opa.