FAQ

Hi Girl,

Heb je een vraag? Hier volgt een lijst met veel gestelde vragen. Heb je toch geen antwoord gevonden? Wij helpen je graag verder! Mail je vraag naar info@stienboetiek.be.

Liefs!

Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?

Dat kan zeker!

Ben je niet helemaal tevreden met je bestelling en woon je in de buurt van Turnhout? Dan kan je je bestelling komen retourneren in de winkel. Zo voorkom je die vervelende verzendkosten.

Wanneer je je artikelen wil retourneren, kijk dan eerst of dit van toepassing is op jouw aankopen. De voorwaarden vind je op onze pagina Terms&Conditions. Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling om deze te retourneren.

Vul voor je langs komt het online het retourformulier in. Die kan je vinden in je laatste bestelbevestiging mail. Je krijgt geen bevestigingsmail voor het invullen van het retourformulier. Daarna breng je je artikel(en) binnen in de winkel en het bedrag wordt terug gestort op je rekening.

Ben je niet vrij tijdens de openingsuren? Dan mag je je pakketje ook in de onderste brievenbus steken. Zorg dat de artikelen goed zijn ingepakt om beschadiging te voorkomen. Let op dat het pakketje er volledig in past en dat het niet kan worden meegenomen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor diefstal. Steek zeker je naam en bestelnummer mee in het pakketje. Zonder deze info kunnen wij je retour niet verwerken!

Hoe retourneer ik mijn artikelen via Bpost?

Wanneer je artikelen wil retourneren, kijk je eerst of dit van toepassing is op jouw aankopen. De voorwaarden vind je op onze pagina Terms&Conditions. Je hebt 14 dagen na aankoop om deze te retourneren.

Als je je aankoop hebt besteld via de webshop dan vul je online het retourformulier in. Deze vind je in de laatste bestelbevestiging die je van ons ontving.

Vervolgens ga je naar de website van Bpost en maak je een verzendlabel aan. Plak dit op je pakketje. Je kan dezelfde verpakking gebruiken waarin je artikelen zijn aangekomen, maar tape deze zeker goed dicht. Breng je pakketje binnen in een Bpost kantoor of verzendpunt in je buurt. Wanneer wij je artikelen hebben ontvangen zullen we het bedrag op je rekening terug storten. Verzendingskosten van een retour zijn voor eigen rekening.

Het artikel dat ik graag wil, is uitverkocht. Komt dit nog binnen?

Is je favoriete artikel uitverkocht? Zo jammer! 🙁 Zet je zeker op de wachtlijst. Dit kan je doen door naar het door jou gekozen product te gaan. Even klikken op de gewenste maat en daar zal je de mogelijkheid vinden om je e-mailadres achter te laten. Op deze manier krijg je meteen een mailtje van zodra het item terug op voorraad is. Helaas weten we niet altijd met zekerheid of bepaalde artikelen terug binnen komen. We houden het altijd zo goed mogelijk in de gaten.

Let op! Wanneer je je inschrijft op de wachtlijst kunnen wij dus geen garantie geven dat dit stuk zeker nog terug in voorraad komt. Een stuk kan natuurlijk wel retour komen van een klant die toch niet helemaal tevreden was. Wanneer een stuk retour komt, krijg je ook een mail die zegt dat het item terug op voorraad is.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Momenteel is dit nog geen standaard optie op onze webshop. We kunnen dit wel handmatig in orde brengen. Bestel je favoriete stuks online en kies voor de optie “afhalen in de winkel”. Stuur ons daarna een mail naar info@stienboetiek.be met je adres en je ordernummer. Wij zullen je verzendkosten berekenen en vragen dit bedrag naar ons over te schrijven. Wanneer het bedrag is overgeschreven sturen we je pakketje naar je op. Dit kan enkel voor landen binnen Europa.

Ik heb een bestelling geplaatst met verzending. Wanneer komt mijn bestelling bij mij aan?

Als je bestelling is geplaatst krijg je automatisch een bestelbevestiging. Wanneer wij je bestelling hebben klaar gemaakt voor verzending, versturen we je opnieuw een mail. Je ontvangt ook steeds een track&trace link waarmee je je pakketje super gemakkelijk kan volgen!

LET OP! Deze mails komen soms terecht in je spam inbox. Kijk deze dus eerst even na.

Wij brengen jullie pakketjes elke dag naar de post met uitzondering tijdens het weekend. Dat wil zeggen dat pakketjes ongeveer twee dagen onderweg zullen zijn. Bestel je bijvoorbeeld op vrijdag? Dan komt jouw pakketje waarschijnlijk aan op dinsdag. Bij twijfel kan je ons natuurlijk altijd even mailen op info@stienboetiek.be.

Ik heb een bestelling geplaatst met afhaling in de winkel. Wanneer staat mijn bestelling klaar?

Als je bestelling is geplaatst, krijg je automatisch een bestelbevestiging via mail. Wanneer wij je bestelling hebben gezien en hebben klaargezet, ontvang je een nieuwe mail dat deze voor je klaar staat in de winkel. Dit kan soms direct zijn en kan je je bestelling dus dezelfde dag nog komen ophalen. Als het drukker is in de winkel, kan dit ook een dag langer duren.

LET OP! Bij afhaling tellen we de 14 dagen retourtermijn vanaf dat je bestelling klaar staat in de winkel. Wacht dus niet te lang met het ophalen van je artikelen. 🙂

LET OP! Onze mails belanden soms in je spam inbox. Kijk deze dus eerst even na.

Ik heb een cadeau- /waardebon met een code. Hoe gebruik ik dit?

Nadat je al je favoriete items in je winkelmandje hebt gezet kan je betalen met een digitale code. Klik op je winkelmandje. Daar vind je de optie om je code in te geven.

Hier let je best even op bij het ingeven van jouw code:

-Alle letters zijn hoofdletters.

-een nul wordt aangeduid aan de hand van een liggend streepje onder de nul of we schrijven het er bij. Staat er niets bij? dan is dit een ‘o’ van Opa.

Hoe lang blijft mijn Stien boetiek Gift Card geldig?

Onze cadeaubonnen blijven 1 jaar geldig. Daarna kunnen deze niet meer worden gebruikt.